2013年12月26日

果樹


紅蘋果




青蘋果




蜜桃


西梅



布霖梅


 
無花果



 
我家後花園種咗好多果樹,每棵最少都有十年,其中以梅,蜜桃和杏最甜,無花果和梨最差冇乜用只能攞嚟煲湯.青紅蘋果,梅,杏,蜜桃,桃駁梨等都好容昜種,只要每年冬眠時修剪一下枯枝,春天時在樹中心外半米圍住圓圈施肥一至二次.
 

10 則留言:

  1. 有花園真是羨煞旁人. 我只能在陽台種幾盆仙人掌.

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter 兄,有乜好羨慕呢,因為前後花園太大,加埋差不多有六千呎,總面積差不多八千呎,若果在香港就好啦,賣咗慢慢搣,唔使捱,咁大唔知攞嚟做乜好,咪種菜種花種果咯,真係嘥好多時間,淋一次要半個小時,施肥翻土又辛苦,打理又麻煩,只不過我有興趣,冇興趣一早放棄咗啦。

      刪除
  2. (.•´✶`¸.•´✶Happy Boxing Day!,
    *.*★´¨)....2014新年快樂
    .... ✶•´ ☆´,•*´¨★) ´.•)´¸✶.•
    (☆´¸.•★´ (¸.•`✶*.*★´你就好啦!有咁多好嘢食!

    回覆刪除
  3. 我姐家後園也有好多果樹,但吃得的就只有Plum 和一些琵琶果........
    其他的都見不得人!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,琵琶果英文點叫?我都唔知道呢度有冇得買,若有買來試種。

      刪除
  4. 回覆
    1. Stella 姐,好多時我們未食,雀鳥先食,只有等佢地食剩,因為太大棵樹,冇咁大個網,只有掛些膠袋,cd 阻嚇一下,不過佢地習慣咗就唔怕,真係冇計。

      刪除
  5. 嘩, 你家很大嘛!!!
    全部果樹都是你種的?! 厲害!

    回覆刪除
  6. 都算幾大。
    是的全部都是我自己種的,杏和桃駁李是用核種,因吃完太甜太好味,所以留下發芽,其它是在園藝店細細棵買回來種的。

    回覆刪除