2013年10月25日

Dinner at Hilton

今個星期日20/10/2013有位蘇格蘭朋友和他太太遠道前來,冇見面大約都有幾年,以前他住墨爾本,可能患上思鄉病,又或者想落葉歸根,退休後一家回流返老家,今次他們到雪梨玩,顺道想見下我,所以來這裡二天,咁遠來到,請他們吃西餐,我知他們不太喜歡中餐.揀咗墨爾本市中心希爾顿酒店的餐廳,因近他們住的酒店,對他們來說會方便些.



我們五點多到達,還沒有客人,不過稍後就坐了七成多人,星期一都有咁多客都叫做好生意

 

頭盆香煎帶子

青豆沙律

炸墨魚圈

我的rib eye steak 跟飯,他們的,跟炸薯條或薯蓉

甜品 apple crumble ice cream

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係喜歡中餐,由细到大食佐幾十年飯,習慣哂咯,所以鋸扒都要跟白飯,有些侍應以為我剛係鄉下出來,未食過西餐,我都懶理佢地的眼神.
      我朋友話若我去蘇格蘭玩,佢請我吃中餐喎,咁即係唔使請,佢又慳番,因我從來冇計劃去蘇格蘭,存夠錢係都去南美,南極啦.

      刪除
  2. Wai, 酒店餐廳服務.. no, good.. ribeye steak 跟飯, 碗飯怎會放在碟上..?

    回覆刪除
  3. 咪姐,真係好野,觀察入微,我本來想email比佢地經理,應該跟扒的白飯用碟另外放開,個飯碗又沾上牛扒汁,我又不是用筷子,用個碗裝飯,學印度人用手食?後來都是算啦,若果我 send email 班友可能有麻煩.反正希爾顿已經成為三星半至四星级數.

    回覆刪除