2013年10月8日

新架坡鼎泰豐

 
蟹粉小籠飽

牛肉麵

凉伴粉皮

凉伴水餃

水餃麵


11 則留言:

  1. Hi ! Wai, Happy Day ! ^^
    入全球最good ! No. 2. 連鎖店. b(¯`❤´¯)d

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪、wai兩位早晨!
      鼎泰豐 是名牌不會便宜,十年前我在台北因突然不舒服,錯過了台北的鼎泰豐 美食!

      刪除
  2. Wai 兄、今次東亞遊一定玩得很開心喇!謝謝分享多編圖文呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 sir,到新架坡是顺道,最主要是到香港探親,顺便嘆紅酒美食.

      刪除
  3. 香港的鼎泰豐 在沙田新城市裝修中,稍後我都會嘗試。

    回覆刪除
  4. 原來鼎泰豐是連鎖店. 我在深圳也見過.

    回覆刪除
  5. 係呀,福田好似有一間,香港以前在尖沙咀有一間,唔知依家仲有冇 ?

    回覆刪除
  6. 終於回來了!我也忙接待!

    相片中孩子的媽媽是我侄女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,二個星期,主要定探我老媽,二位小朋友都好得意,他是那個國家的人?

      刪除