2013年10月11日

新架坡

新架坡前後去過三次,第一次是30多年前同朋友由歐洲返香港時順道停留幾天,第二次是20多年前和我老媽细妹外甥去,今次是第三次,闊別多年變佐好多,記得第一次去時舊機場同以前香港的啓德機場一樣,在市區中心叫 Kallang的地方,今次我住的酒店窗外可遠眺呢個地方,當時的士是冇咪錶,大約一坡元,以前我在多明尼加玩時認識的一位新架坡華人朋友,今次他有來搵我們去吃飯,上次一別已是30多年,見面時真仿如隔世,感慨萬千.            



Gardens by the bay 
                                      
 
Singapore flyer
 

小印度
 

Universal studio


 

呢個運動場就是從我住的酒店遠眺拍攝的,是以前舊機場的位置

2 則留言:

  1. 照片好靚呀!在下也多年未再有到過新架坡了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 sir,我都唔識拍照,而且亦唔係好鍾意拍照,求祈影佐幾十張算咯.

      刪除