2013年10月13日

一蘭拉麵

上個月去 Stella 姐介紹個間在灣仔謝菲道的家常便飯,斜對面不遠有間叫一蘭拉麵店,門外有好多人在排隊等位,我好奇的問一問個位一蘭店員,要等幾耐才有位?她說大約等二小時左右,吓,咁誇張,食碗拉麵要等二小時,我呢一生人到今日為止,排隊等最耐個次,就是幾年前去上海世博排隊進沙地阿拉伯館,足足排左四個幾小時,冇法啦,上海都唔知再有冇機會主辦世博,排隊就排啦,但一蘭拉麵我吃過後,我個人感覺絕對不值得排二個小時去吃碗拉麵.因為我朋友個多月前去日本玩時,顺便買佐幾包正宗一蘭拉麵回來,他送佐一包比我,今次帶回家後煮來吃過,我只能說可以吃.



一蘭拉麵正面


一蘭拉麵背面

6 則留言:

  1. 唔等喇,我都係咁話喇!
    世博排隊進沙地阿拉伯館,我要排七小時才可入場,太誇了!不排!
    你排隊進沙地阿拉伯館,足足排佐四個幾小時,場內展出有乜感受?

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,沙地阿拉館多些新科技,上到顶層可以遠望整個世博,同埋送一袋小禮品和一隻光碟,對的,排七小時梗係唔排啦,排完仲邊有時間睇其它館,我排佐四個幾鐘頭,見到有人話打尖而搅出三次打架,二次嘈交的事,平均一個小時發生一單,老表質素真低,係澳洲跟本唔會發生,你只要同前面或後面的人講声,有事要離開一陣去廁所或抽煙,等陣回來,他們一定說 no problem.

      刪除
  2. 在南非如果有一間店舖大排長龍, 一定會見報呀! 南非的客流量實在太少了。
    芬妮都搬來這邊了, 但真是有太多東西要重新適應呀! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. welcome ,真係好開心又见到你,得閒寫多些南非见聞比大家睇.facebook 太多廣告,博文又不是一篇跟一篇,一天跟一天,呢度簡單好用得多.
      不要說南非,在香港都好少食店要排隊二個小時,記憶中好似有間台灣佬在香港開的咖啡店要排隊二小時.

      刪除
  3. 阿偉的博選這種淺啡色底版很好,看來舒適大方。
    吃一碗麵要排隊二小時,太花時間了!

    回覆刪除
  4. 我都未食過, 人龍太嚇人, 不過最近好似開了分店, 詳情可看看
    http://travel.ulifestyle.com.hk/DetailNews.php?id=ADIRZxEhA3w

    回覆刪除