2013年10月16日

鸭利洲小炒王

原本我叫朋友幫我訂 yahoo blog 美味少爷介紹的一間,在香港仔鸭利洲市政大樓的柏記,但他說柏記晚上不接受訂檯,改佐幫我訂鸭利洲大街的一間叫小炒王.
招牌菜鐵板豬手

招牌菜小炒王



6 則留言:

  1. 看來那碟鐵板豬手份量十足、其他的也很不錯喎!

    回覆刪除
  2. 域 sir,据說鐵板豬手同小炒王是招牌菜,我想佢地都唔想破自已招牌.

    回覆刪除
  3. 哎呀, 熱到出煙! 在南非, 很難食到啦! :)

    回覆刪除
  4. 我想南非Johannesberg的高級中餐館可能有鐵板.

    回覆刪除
  5. 貴精不貴多。wai返香港十天八天吃盡好東西!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,澳洲冇乜好的中餐,趁返香港時咪睇下網友介紹搵些好食的,好似你個間家常便飯.

      刪除