2013年10月18日

麵包機

今次返香港買佐一部麵包機回來,原本想買象印的牌子,不過要等,所以買佐呢部Panasonic,呢度好難買到新鲜出爐麵包,咪買部番來學下試做麵包.只做過二次,法式麵包還可以,不過蛋糕唔夠鬆化.
 

 

 

 

12 則留言:

  1. 芬妮都想買面包機好耐, 不過南非只有兩個牌子, 而且都不是芬妮認識的。加上不知自己有恆心否, 所以遲遲沒買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想麵包機牌子冇乜大問题,最主要是有興趣,其實做方包和蛋糕都好簡單,加麵粉材料之後都唔使理,我之前一次都未做過,照配方做就得,慢慢再改良.

      刪除
    2. 我果個平麵包機$480,試過兩次的麵粉攪唔匀,瞓醒覺無麵包食呵!

      刪除
    3. Stella, 咁慘, 會攪唔勻? 起身時咪好失望?!

      刪除
    4. Stella 姐,換過一部啦,一分錢一分货

      刪除
  2. 我好多blog友都買咗哩啲機,牌子唔同啫,大部份都出品幾靚!
    自家新鲜包當然正喇!
    熟習下就一定好好多,加油XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄多謝,對的牌子都冇大問題,最大問題我這裡好多材料都難買,好似高筋麵粉,新鲜酵母等,得閒再参考 blog 友的配方比例,再研究.

      刪除
    2. 法包賣相好正噃..
      練多幾次; 定會熟習, 讚 ! ^0^

      刪除
  3. 是否會自動搓麵粉?
    我喜歡吃高筋的包, 有咬口

    回覆刪除
    回覆
    1. Peter 兄,是的自動搓麵粉,自動落酵母,幾乎全自動,呢度好難買高筋麵粉,超市賣的多是普通麵粉和自發麵粉二種,又冇鲜酵母,只有即溶酵母.

      刪除
  4. 自己做麵包當然好啦!可以不下豬油,少下些糖份,都比較健康些!^0^

    回覆刪除