2014年10月12日

家常便飯

大閘蟹

走地雞

冬菇蒸肉餅


黑糖梅酒


蜂蜜梅酒

朋友送的是他以前去日本公幹時買的,已有多年,帶回來後我唔捨得飲,等他們來時才飲,

想起網友 Stella 姐去年介绍灣仔的家常便飯,今次介绍朋友請我們到他家吃的一餐家常便飯,他說買了半蘿大閘蟹,同埋一隻走地雞,煲咗红籮白湯,年年都去他家吃一餐便飯,有時二餐,真係唔知講乜?只能再次講多謝,今次又食又拎,佢仲送咗一枝香港冇得賣的梅酒給我帶回來,梅酒酒精度同啤酒差不多,不過因為甜,容昜入口,會愈飲愈多,用來伴作大閘蟹飲的酒,相當不錯,個晚傾下食下開咗2枝.


今年的大閘蟹比去年的平好多,因為吃的人少咗,一來怕太湖污染,二來大6打貪,冇乜人敢買大量靚蟹送比貪官,而且假蟹又多,雖然話整咗防偽標籤,我想作用不大,大6乜都有假連鈔票都假,就憑區區一個防偽標籤?所以買都係要去一些信用較好的店買,若果價錢相差太遠就千祈唔好買.依家有好多欧洲大閘蟹賣,50/60元一隻,不過我未吃過,不知味道如何?我始终覺得洋澄紅毛金爪大閘蟹為蟹中極品,不是洋澄湖蟹好,此生何必住蘇州.

8 則留言:

  1. Wai 兄、其實當大閘蟹一入口嘅時候就知到是否洋澄湖出產嘅、因為洋澄湖大閘蟹嘅味道是獨一無二的。問題不是洋澄湖是否也受污染、而係有冇人用黑心治料去催谷大閘蟹而矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,對的以前是一入口就可以分辯出是否產自洋澄湖,不過近年全都是人工養殖,真正洋澄湖的大閘蟹味道和長江流域所出產的都差不多。

      刪除
    2. 無法啦、人們要搵快錢、那大家就只好張就一下好了!

      刪除
    3. 域 sir,冇法啦,自然生產不多,只好人工養殖.
      大閘蟹亦有人不喜歡吃,因為味道不同,小兒小女就不喜歡吃大閘蟹,佢地鍾意清蒸奄仔.我就鍾意大閘蟹.

      刪除
  2. 呢餐家常便飯真係美味和温情,俾錢都買唔到!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,係架,味道確實不同,呢個世界上還有很多嘢是金錢買不到的。
      有些不是錢的問題,好似我呢度有兩位印度朋友成日叫我們去他們家吃飯,雖然簡單便飯,但吃到我自己都感覺唔好意思。

      刪除
  3. 偉兄人緣真好!久不久都吃到溫馨的友愛餐。日本 Choya 梅酒早幾年在香港宣傳得很行時,原來現在香港沒有得賣了。前幾年在韓國產品展銷場買了一枝韓國清酒,只用來敬神與祖先,沒有飲過,好像有點兒浪費。

    回覆刪除
  4. 阿姨,人結人緣,我交朋結友從不高視任何人,也不低看任何人,最緊要真誠待人,千萬不要揾人着數。
    我都好少飲日本仔的酒,包括啤酒,清酒,不過我朋友喜歡,次次都是飲梅酒。

    回覆刪除