2014年10月20日

飲茶


 

 







龍悦酒樓位於沙田沙角村商場內,因我呢位朋友住在沙角村,他說呢間酒樓剛開咗幾個月,他約我和我老妻去試下,早上九時去到,似乎不太多人,因我朋友剛收工,他叫我先搵位,酒樓門口冇登記等位的櫃檯,一位侍應同我說,你自己去搵位,有位就坐可以搭檯,看見檯布似乎不太乾淨,我問一位女侍應,亜姐可不可以換檯布?她說都唔係好污糟唔使換啦.咁都算係唔污糟,埋單是我自已拿單行去門口的櫃檯,三位茶錢連六碟點心,盛惠95元,咁平仲有乜要求?

呢位朋友每次返香港都有和他見面飲茶,轉眼原來相識了30多年,他是我在多明尼加旅行時認識的幾位朋友中的一位,後生時我和他去過好多地方旅行,第一次到北京就是和他去的,他回流香港也有30多年,他在多明尼加住過幾年,做的是鐘錶修理,自從電子錶風行後,上鏈手錶已經買少見少,壞咗亦冇乜人拿去修理,回流香港後找不到鐘錶修理的工作,加上冇專業技能,只能做"食Q"維生,依家份工是在沙田第一城,一星期六天工作,由晚上九時做到第二朝早上九時,每月人工才得一萬一千元,隨咗過年有些住客比利是他之外,根本冇其它收入,他的老婆亦是做散工,一家四口只能算勉強過活.

12 則留言:

  1. 香港人而家都幾悲哀,貧富懸殊,上流機會少,有這麼便宜的茶點也算是恩賜了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,香港依家愈有愈就愈有,愈窮就愈窮,社會不公,加上地產霸權,租金昂貴,帶動高通漲,收入的都比通漲蠶食哂,好難有積蓄,,飢寒滿路無人問,有人千金買紅酒.

      講起飲茶在此也要講一聲多謝網友十二月兄,國慶公眾假期的早上,他請我在大埔海港酒樓飲茶.

      刪除
  2. 哈哈哈!我一睇碟腸粉咁擺碟,就知道呢間茶樓十分粗枝大葉。
    個間街坊酒樓轉過幾次手啦!早排有茶客打架添!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,係呀,呢間真的粗枝大葉,我估枱布已翻了兩次枱啦,仲話唔污糟。
      飲茶攪到打架,咁都得?

      刪除
  3. ng Wai 早上好,
    香港貧富懸殊,樓價貴,物價高,年青人冇出路冇將來,民間怨氣大,一點火花便引發如今的 "運動" 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄早上好,香港真係有病,如你所說貧富懸殊,民間怨氣大,今次的運動多少反影市民的不滿。

      刪除
  4. 有工作,有收入都喺好好,
    香港人好幸福,
    可以住上公屋,租金、居住環境都唔錯,
    醫療幾乎全由政府支付,
    無人唔會因無錢醫病,無飯食,
    要感恩,好多人話貧富懸殊,怨氣大,
    但喺各人生活不同,心靈富足,
    年青人就太被照顧,一有不順意,
    就話要自由,民主:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,有工做和有公屋住,免費醫療都是基本,問題香港是發達國家堅尼系數 Gini coefficient 中最嚴重的地區之一,即是國家財富分配不平均,僮次於南美和非洲,世界排名倒數18,所以民怨愈來愈大,政府可不可以做得更好?
      好似我朋友一家四口得萬幾元收入,學費,屋租,水電雜費都不少,如何有美好生活 。

      刪除
    2. 偉兄說得好,做人不是要被憐忟,而是要活得有尊嚴,要開心的不要煩這煩那…你真講到我的心底話,雖然各人起跑線不同,人生不是如賽場上的你死我活,而是行先的也應要照顧後來者,否則便會失𧗾,一切紛亂亦因此而起。
      讓部分人富起來的話真是諷刺!

      刪除
    3. Shu 兄,讓部份人富起來是共產黨初開放時的計畫,因當時全國人民皆一窮二白,總不能一開放就全國人民皆富,咪只有咁講咯。

      刪除
  5. Wai 兄、目前香港搵工做並唔難、之但係想搵份好工就十分艱難。今日香港人平均收入大概兩萬五千蚊一個月、但實際上係與那些幾十萬、甚至月入百萬計人拉出一條中線所定出來嘅假象。你朋友搵萬一蚊可能要日日做足十至十二粒鐘才有咁多架咋!其實租金貴、車費貴、物價又被水貨客搶高、很多人都係掹掹緊。從前只要全家合力就可以供一層樓、但今日供塊階磚都唔夠、一切都是因為可供持續發展嘅工種早就北移北家鄉去、所以班大學生咪覺得冇前途囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,你講得全對,想揾份好工真係好難,工廠都搬得7788,薪金平均數只不過是數學上的計算,好多人都是萬幾元,我聽網上的電台招聘巴士司機的廣告,月薪可高達16000元,巴士司機底薪幾千,加補水安全獎等等才有萬幾,我朋友當食Q每星期六天,每天捱12粒鐘才有萬一。

      刪除