2014年10月9日

左麟右李演唱會











從香港回來第二天晚上去睇呢個演唱會,因為門票個多月前我老妻已買好,我話唔想去睇,但她話請埋我喎,好啦去就去,我一向對呢 d 過氣歌星都冇乜興趣,李克勤說十多廾年前參加歌唱比赛拿到冠軍,才正式參與演藝生涯,個陣我已經移咗民,在演唱會時聴到有人話佢自大,得罪咗一些人,所以比無線雪藏咗好耐,後來靠左麟右李鹹魚翻生,譚詠麟我都冇留意過佢的歌,只知道佢老豆譚伯是球員同埋是溫拿樂隊主音歌手,其中另外一位主音歌手是鍾鎮濤,早排睇新聞才知道亞 B哥在印尼巴里島花燭重逢,再做新郎哥,破產後一無所有,江東子弟多俊秀,捲土重來,豪花千萬攪場婚宴,好嘢.


呢兩位歌星都是第一次來墨爾本演唱,當晚都坐有九成多人,佢地演出非常賣力,伴奏樂隊是太極樂隊,唔知點解以前都不見他們來墨爾本?可能以前他們太红,請不起,又或者是墨爾本唐人不多,所以不想來,依家墨爾本唐人極多,而他們又日過中天,夕陽西下,見到歌迷熱情,又話想再來,今個月29日李龍基又來,我都未聴過他的歌,但我老妻已託朋友買了票啦.

6 則留言:

  1. 偉兄,我個人有點古怪,歌喜歡舊的(雖新的有些好聽),但卻不喜歡那些舊歌手還要扮青春,講句唔好聽一時失閃就真係大吉利是,尤其是嗰啲已有大把世界,仲要出風頭,如果衰咗…
    因為我看過好多老牌歌星唱歌,歌藝好多已不復當年,而且還要強笑迎人,唔通咁就叫做識撈?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗唔係叫做識撈,是有機會揾得幾多得幾多掛!?
      好似多年前靜婷、吳鶯音........四大歌后加埋成300歲重上舞台獻唱,一樣受歡迎!
      也無他,很多老歌迷掛念他們,有生之年可以再聚聚見多一次面姐!

      刪除
    2. 哈哈!Stella, 你咁體諒佢哋,呢啲咪係識撈嘅典範咯,好,我一於破除成見,走去聚聚也好…嘻嘻!

      刪除
    3. Stella 姐,Shu兄,我想佢地一來趁機會揾到幾多得幾多,二來又可以娛己娛人,若果客串一下,唱番三幾首成名歌名曲都冇乜所謂,若果開演唱會體力不足,加上年齡老大,動作遅緩,歌詞又唔記得,這様會令捧場客大失所望。

      刪除
  2. 在今日呢個時勢歌手並唔好做。首先、本地樂壇人才凋零、早已變得一灘死水。雖然內地市場旺勢強勁、但人家唔實力亦同樣強勁、唔係個個係張學友咁、有能力大殺四方架!因此東南亞和歐美等地已成歌手嘅當然選擇矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 sir,對的,依家香港樂壇真係人才凋零,來來去去都是個幾位,冇乜閃亮新星出现,最慘填詞作曲人亦冇,班友為咗生存轉戰東南亜和欧美等地理所當然.

      刪除