2014年10月8日

馬交遊


左手戴玉鐲手握 iphone手机個位就是我老妻



海鲜週打湯

 

咖喱羊肉

蜜汁燒肉

葡式燒沙甸魚

芥茉豬脾仔

鹽燒海蝦


每年返香港玩時,班朋友們一早约定我們馬交遊,隨佐吃喝之外,因他們還喜歡賭幾手,記得去年朋友帶去财神爺吃魚翅燕窩,燕窩又贵魚翅又唔環保,今次我問咗一位朋友,佢介绍呢間在黑沙湾的林記燒烤,價錢大眾化,味道算不錯.訂座電話:66625872.

今次佢地去海立方搵赌王何生交手過招,以為何生依家坐緊輪椅就好欺負,準備又食又拎,唉何生雖然坐緊輪椅,但寶刀未老,8個人進去,7個人交低買路錢,只有我嬴錢出來,因為我不赌,不賭是嬴錢,賭王何生,新赌王呂生都是只怕兩種人,第一種唔赌錢的人,另外一種是死人.

我成日叫人唔好赌,唔好炒牛熊,可惜班盲毛又話我唔識嘢喎,所有中西式的赌博我幾乎全識,天九,牌九,番攤,十五湖,麻將,21點,百家樂,鬼佬骰仔掟骰仔入 box 之後掟個7出來就玩完 ,我不算笨,而且以前記憶力極好,乜賭一學就識就精,好似賭百家樂抽水,算你有運嬴一鋪輸一鋪,本金都比抽水抽乾.牌九又食夾棍兼抽水,不妨想下馬交政府不停泒錢就知錢從何來.

10 則留言:

  1. 以前我賭錢也算頗精,不過不到三十我差不多戒絕賭博,因為好似你講,抽水同貼士都唔見咁啲,亦即是長賭便人人都是輸家,現在也只逢場作戲而已,也曾試過過門不入,但仍有打麻將,也少到幾年都冇一次了,不過,對打麻將我比較自豪,只因戰績……
    哈哈,試過多人話以後不和我打呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄, 十二月兄都是麻將高手.坐在我老妻对面朋友的太太和她旁邊再隔一位的男人也是高手,依家在香港每星期打三次至四次.

      我家仲有兩副麻將一副還未開封,是朋友們從香港帶來给我的新屋入伙禮物.十多年前他們來玩時打過二次,一直到今天還未再打過.記得當日打麻將時,朋友的老婆抱起小女她大約兩歲多,坐在她的大脾,一邊洗牌一邊講,呢隻是红中,呢隻是白板,呢隻是發财,小女記憶力也不錯,轉頭她拿起中發白,問小女甚么牌.小女一下就講出,她們還大笑,我心慶幸住在這裡我家冇人打牌,若果住在香港一定學識,古時孟母三遷绝对冇錯.

      刪除
    2. 偉兄,我相信喺金魚缸裡面的更比其他的賭博「瘋險」得多,能夠參與其中而不輸的人,已經算是高手、能手了!👍👏

      刪除
    3. Shu 兄,日日在金魚缸炒出炒入,借孖展和炒高槓桿衍生工具的人才是賭博,但我一向長缐投資,間中才短一下,股市大把高手,能手,可惜我只是庸手.

      刪除
  2. 雖然近,
    但我成十多年無去過,
    船票酒店太貴,
    賭博我唔like,
    食就一般喇,
    景點更加無,
    可能每次朋友話去,
    我都提唔起興趣!
    過幾年等條橋起,
    先再去下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,我之前都有十多年冇去,船票酒店真係贵,只不過朋友們想去玩幾手,最近呢三年才去.記得前年時最旺,到處人頭湧湧,的士又難搵,而且近的又唔載,餐廳到處爆滿,.真係扯火,.不過今次好好多了.

      刪除
  3. 偉兄,看到尊夫人很 fit 啊!相信和閣下都很匹配。
    幾十年來,個人祇去過濠江兩次噉多!第二次是在兩年前去的,兩次都是和朋友作一天遊。
    賭場當然會到,不過都是借來乘免費車的,賭博免問。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨, fit 乜?佢仲話要減肥..不賭是蠃錢,馬交冇乜好玩,冇乜旅遊景點,去的多是賭錢,十賭九輸.最好就唔好賭

      刪除
  4. 我幾歲時,父親在「大檔」一晚之間賭輸一層樓。
    75年,有一位街坊贏馬,買咗太古城第一期的一個單位。
    奈何!各有前因!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,赌錢唔使恨,當然有人羸有人輸,不過輸的人多羸的人少,腳踏實地做人是最快樂.

      刪除