2014年10月18日

洋蘭











呢盆蘭花和旁邊的叧外一盆粒粒好似珠鏈的都是我繁植,準備拿去送比我同事




好耐冇講園藝種植,今日同大家講下洋蘭,我種咗幾盆洋蘭,種咗好多年,唔使點打理,幾個月施一次肥就可以,算是粗生,好容易繁植,如我以上的相片,成盆倒出來,分為幾盆,兩至三個星期淋一次水,第一幅相片的洋蘭我繁植咗十幾廾盆,多是送比朋友和同事,我唔知叫乜名,但開的花算幾靚,最特别是一朵花就好香好香,好遠都聞到香味,同中國的一句話一樣,室雅何須大,花香不在多,而且花期相當長,兩個多至三個月.

9 則留言:

  1. 偉兄:
    以前我家的斜坡種了許多野蘭花,很粗生,後來就是怕打理而將之一一的掘掉。原來𠳔地繁殖得都幾快,在一路掘一路掘之下,嘩!發現泥土埋了好多的蘭球。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,洋蘭根本係好粗生的,基本上不用特別打理,施肥淋下水就掂。
      呢度郊嘢公園偶爾都會見到野生蘭花,不過如你咁多就少見。

      刪除
  2. 種花難,畫靚花更難,這是我的寫照。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,梗係啦,對我來說,不過對你就相反,因你有素描畫畫基礎,分分鐘畫得靚過D 相。

      刪除
  3. 所知洋蘭都有很多花款,蕙蘭較大型,而跳舞蘭較為小型,在花展上,在旺角花墟的花店,都看得人心花朵朵開。
    偉兄懂得自己去種,真是好極了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,每次返香港都有去花墟行下,因為我喜歡花,今次還買咗兩個小花盆回來。
      洋蘭我自己種過的幾個品情,如加多利亞蘭,拖鞋蘭,蟹爪蘭(我種的年年開花,好燦爛)君子蘭(剛開完三朶花),據說加多利亞蘭是蘭王之王。
      大約30年前有次去泰國旅行,去蘭花園參觀時,買咗一樽有十多株剛開花的蘭苖,用好似啫喱的液体沉著,帶回香港後倒出分盆栽種,也種到開花。

      刪除
    2. 偉兄種花真有心得!加多利亞蘭真是蘭王之王,因為曾見到這種襟針,造得唯肖唯妙,想必是上好的品種花卉了。

      刪除
  4. Wai 兄、你盤蘭花好靚。蘭花除了看花之外、連葉都具觀想價值、不過就要花點心機喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,洋蘭的葉好多都是粗枝大葉,始終不及國蘭,缐條優美,光是講葉就大有學問,我都未種過。

      刪除