2014年10月25日

佔中









今次返香港玩幾天,見証咗一場政冶運動,呢個運動原本叫佔領中環,學花旗佬的佔領華爾街,簡稱佔中,不過唔知點解又佔埋銅鑼灣,旺角等地?班友仲想玩大些,揮軍北上元朗插旗,計劃佔完元朗後跟著上水,粉嶺等地,遍地開花作為政治本錢,可惜在元朗遇到商戸和市民抵抗,無法插旗,無功而退,我在 facebook看到恭賀元朗成為第一個反被佔領的地方.

我本身無政冶黨派背境,亦無立場,不過遇到好多不方便,好似從馬交回來的那天早上,所有從港澳碼頭開出的巴士全部取消,無法搭巴士經红隧過海轉搭大埔巴士,而地鐵入口亦局部關閉,因我約好朋友在大埔飲茶,焗住搭的士經西隧過海到大埔,連50元隧道费差不多300元.兩公婆搭巴士30多元,可慳番不少.

在旺角購物亦諸多不便,好多商店因佔中的示威者和反佔中者打架,要提早拉閘關門,小女想買些韓國仔的货物,亦無法買到,其實班友阻住好多商戸做生意,對旅遊購物人仕帶來不便,而且又嘈吵,對住在附近的居民亦引起不滿,如此攪法,未見其利,先見其害.

17 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,旅遊是香港三大支柱之一,再係咁攪落去,真係好快玩完啦。

      刪除
  2. 嗰班友再唔走,遲早政府要宣佈戒嚴,睇下佢地重敢唔敢唔走。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,照計唔會宣佈戒嚴,若果真係戒嚴,恒指最少跌幾千點, no eyes see 玩完啦。

      刪除
    2. 戒嚴通常在非常時期如戰亂情況,其實像67年的宵禁也不錯,將部分地方劃分出來禁止市民使用???

      刪除
    3. Shu 兄,我第一次去韓國旅行就是有宵禁,晚上不能外出。
      依家香港算太平盛世,不能用宵禁,就算班友玩到失控,最多只是武力清場。

      刪除
  3. ng Wai 午安,
    閣下拍照時的時間應是佔旺的早期,環境尚算平和及理性,但現在就變曬質喇,留守者已由學生變為 ????????

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,對的是早期,相片是10月2日拍的,而我10月4日搭晚機,聽新聞時才知道旺角發生打架衝突,後來有黑社會介入。

      刪除
  4. 我曾問過一位有分參加佔中嘅世侄辛唔辛苦、佢話冇呢種感覺、因為佢哋正在創造歷史喎!我聽完之後終於明白、原來好多學生哥吃了政棍嘅迷幻藥都唔知架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir ,旁觀者清,當局者迷,學生哥已經入局,仲有乜辦法呢?

      刪除
    2. 我亦聽學生哥講過、無論誰向他們施壓都無補於事、甚至連阿爸阿媽都一樣、因為佢嘢嘅目標只得一個、那就是民主。班友仔硬淨成咁、我都唔知點答佢哋咯!

      刪除
  5. 偉兄:今日學聯代表接受電視台訪問,他說:「政府阻止民主路,我們就要阻塞道路。」
    主持人笑問:「那麼是說:政府阻住民主路,你們就要阻住人民的道路了?」
    「道路我們有份。」「道路是別人也有份的。」
    他們破壞法治,卻要警方保護他們的人身安全,真是好笑!
    又大叫警方拉反對的暴力者;可是當警方要拉佔中的暴力者,他們就不肯,齊叫「放人」!真是極度的自私!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,法庭都出咗禁制令,班友明知是阻路,但不肯撤退,仲有乜好講?

      刪除
    2. ng Wai / 秋葉阿姨 晚上好,
      現今佔中人士不再是挑戰法律, 而是視法律而無物, 說話大聲代表有理, 人多勢眾代表真理, 達到目的才叫合理, 滿口歪理, 不澤手段一於話之你,

      刪除
    3. 偉兄/華兄,兩位好!
      原本和平示威以表達不滿,或爭取權益都是好的。可是越演越烈,動輒衝突,已經離和平遠矣!遺憾!

      刪除
    4. 阿姨,華兄,呢個運動一開始就麻煩多多,人家佔領華爾街冇影響普羅大衆,人家申請禁制令後即清場,但是香港情況依舊,都幾難解決,除非有突破性發展,否則武力清場是維一辦法。

      刪除