2014年1月15日

西蘭花湯


先把 leek 和洋葱切絲




放在湯鍋內加些少蒜頭炒香 


放入水,雞肉,薯仔,西蘭花心切片同煮二十分鐘後,把雞肉拿走

最後加入西蘭花煮二至三分鐘,然後用攪伴機打碎,加鹽,胡椒粉,再煮滾


若果想好看,中間加些少 cream和一片簿荷


這個西蘭花湯的製法,是我見一位意大利星級廚師做的方法,因為我以前記憶力比較好,只要比我睇一睇就記得,睇咗網上好多的做法和賣相都唔合格.


香港的西餐好少用西蘭花做湯,是日餐湯多是羅宋湯,周打魚,忌亷湯等,可能西蘭花貴,呢個西蘭花湯有益兼好味,小兒小女好和我都好鍾意飲.

12 則留言:

  1. 偉,好喎,我要試.使吳使加任何粉等湯 creamy 啲 ? 雞肉吳要 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 十二月兄,落咗薯仔已經夠 creamy ,雞胸肉已煲到出哂味,唔好要啦,蘆薈湯都是差不多做法。
      得閒再整個番茄湯比你参考,亦是一般餐廳冇供應的。

      刪除
  2. 回覆
    1. 潮兄,不是新款式,西蘭花湯好耐,只不過香港西蘭花賣得貴,咪少人飲,意大利佬以前同我講過,佢老豆成日飲西蘭花湯,想佢生癌都幾難。

      刪除
  3. 這個湯真係好有益,真係要試試做來吃。謝謝分享!

    回覆刪除