2014年1月13日

種翠玉瓜 zucchini

呢種發芽紙杯是加拿大出產,是用可分解的生物製造,放入泥土後會自動分解


放入種籽後每天噴些少水,保持濕潤直至發芽

發芽後見到長出第三塊葉後就可移植到田或盆

把泥土堆成小丘,中間挖空後成個放下

再填番泥


zucchini 香港人叫翠玉瓜  http://libproject.hkbu.edu.hk/was40/detail?lang=ch&channelid=1288&searchword=herb_id=D00585

對我來說是很粗生,種二棵有幾十個收成,我用的種籽多是在雪梨呢間種籽店購買,價錢便宜  http://www.4seasonsseeds.com.au/


西餐有用開的花來做菜,花蕊內放入調好味的肉碎,沾上蛋槳,再沾麵包糠,然後用油炸.

18 則留言:

  1. 香港地乜粗生的瓜都唔平架!自種自食無得頂喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,香港都冇田地種嘢,幾乎全部靠入口,有乜辦法唔貴呢,以前成日聴到有毒菜心,依家似乎少咗。

      刪除
  2. 睇嚟翠玉瓜都幾易種噃!我個細女好鍾意食呢種瓜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,依家科技進步,好多植物給改種,尤其是花旗佬,將栗米基因改造,變成産量多,易種好多,不過都唔知會對人體有冇影響?所以種子標簽有說明,翠玉瓜都幾好食

      刪除
  3. 我種過幾次都種唔到,唔知係咪天氣太熱又多雨水,試過種到有花開,有幾條手指般大的瓜,但不久就爛尾收埸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種瓜原產地是美洲,天氣熱就最啱,後傳去歐洲,再經義大利佬改種。
      你不妨把泥土堆成一個小山丘,這樣排水就會好好多。

      刪除
  4. 喺香港,初初有呢種瓜出現時係叫意大利瓜的。好多西餐會用它來做涼伴菜,跟三色椒,車喱茄,發達芝士和矮瓜等等作的前菜,又健康又開胃……

    回覆刪除
  5. Shu兄,對的香港以前叫意瓜,後來d 人改咗文雅的叫法,叫翠玉瓜,我以前也食過碟頭飯,意瓜炒牛肉。
    你對西餐有研究喎,呢種叫做 ratatouille

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻瓜芬妮好像煮過, 如果水煮, 會有些少苦味, 但炒就沒有。在南非超市沒幾樣瓜果, 所以它是主要選擇。

      刪除
    2. 好粗生,種二棵摘完又生,有排食,你不妨自己種些,味道完全唔同架,最起碼冇用化肥和農藥,唔怕積聚在身體。

      刪除
  6. 原來種植瓜果是甚簡單呀/不過香港地方狹窄/不簡單啊/

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實種植園藝好簡單,只不過香港人對呢d 嘢冇乜興趣,最多人追求是金錢,所以炒股的博客最受歡迎。

      刪除
  7. 回覆
    1. 過獎啦,想到乜就寫乜,小女早排才話我的爛鬼blog冇乜人睇,多人睇有乜用?亞虎之前有一位財經博客,他的博總溜覽量五百多萬人次,六年前開博時我第二個人留言,三月前停博亦是我最後留言,五百萬人次有乜用,博主比人閙到要封筆,人次多有乜用?所以只要能有一個人共鳴,心願已足。

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢種發芽紙杯用可分解於泥土的物料做,其實用任何東西效果都一様,貪方便一些。

      刪除
  9. 睇嚟收成幾好:-)
    種得好唔簡單,
    外國地方多,又有心機,空閒時間多,
    缺一不可:-:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,若果啱天氣,唔使特別打理,非常粗生,摘完又生,種二棵已經有排食。

      刪除