2014年1月8日

網友情

豬房好清潔






呢幾本書都是她寄給我

睇到一位網友講,香港的綱友去吉隆坡玩時順道相見,又使我想起一位認識已八年多住在廣州的綱友,我們相識於炒股的網站,時間過得真快,當時她的女兒才幾個月大,現在已讀三年班,她炒股多年,但成績不太好,我每次返香港,她都希望能見我,可惜我地從未見過面,因每次都冇時間去廣州,她的先生有一農場在增城,養有豬,雞,鴨,蜜蜂,種有菜,她說若我們一家去廣州,她的先生會揾人宰隻豬,整個全豬宴,宰豬費都要600元人仔,佢話食得放心,唔怕有瘦肉精,我想隻豬咁大,點食得哂呢?.


她寄過二次旅遊書比我,雖然是簡體字,差不多都睇得明,唔明咪估下咯,我們保持聯絡是靠 we chat ,大6好似叫微信.每個星期都有幾次吹下水,她是湖南人,上海纺織大學畢業,不過我都未聽過呢間大學.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 芬妮、wai:我當初寫網誌冇諗過會可以和博友交成朋友,好玩之處真係好似筆友咁,不拘時間的文字交流、照片分享也樂得半天!

      刪除
    2. 芬妮,Stella 姐,我都冇交過筆友,八年多前在網上認識有十幾人,到今日還有聯系的只有二丁人,要保持網友的情誼是十分困難的。




      刪除
  2. 偉兄:還有我這個懶人網!我哋都識咗年幾兩年。

    回覆刪除
  3. 上面「懶人網」後面漏咗個”「友」字!唔好意思。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,都睇唔到你回應,對的我們認識有二年啦,時間過得真快。

      刪除