2014年1月5日

種合掌瓜

合掌瓜先擺放到頭部長出些少芽

緊記頭部向上才蓋泥

挖出來拍照比大家睇,放心,好粗生架,唔使怕瓜會死

跟住蓋泥

 




合掌瓜好粗生,而且好容易種,方法如上,最緊要瓜的頭部向上,若果種得好收成有成百幾二百個瓜.我每次種都食唔哂,剩下的送比朋友,自家種的拿來炒肉片好鮮味,煮湯亦好鮮甜,同街外買的味道差好遠.
 
 







13 則留言:

  1. 吓?! 百幾二百個瓜?!
    等我立即去找找有沒有合掌瓜先! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果你初次種,就算唔識剪橫枝,由得它自己生長,只要土地肥沃,適量施肥和追肥,淋水量正常,最少都有80至100個瓜。

      刪除
  2. 有些合掌瓜是有刺的.見過未?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 未見過,有冇照片可睇?有刺可能唔同種。

      刪除
    2. 我層居溫哥華列治文,幼弟家中果園生長很茂盛合掌瓜,是繞滕的植物,瓜身毛很粗,刺很尖,但生食很甜口,

      刪除
  4. 我昨天煲合掌瓜,香港的合掌瓜的確鮮甜不足!所以要加無花果、粟米、紅蘿蔔才夠甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,街外買的梗係唔鮮甜,因為佢地用化肥,催谷個瓜快成長,合經濟原則。
      我都鍾意攞嚟加瘦肉滾湯。

      刪除
  5. 合掌瓜是煲湯佳品。祝你快快有大豐收啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,對的煲湯佳品,據說此瓜有藥用價值。
      啱啱種,要幾個月後才有收成。

      刪除
  6. 梁大、好耐冇見啦。
    合掌瓜北方人叫佛手瓜,佢地有些攞嚟切絲涼拌,有些仲用嚟淹做泡菜,不過我唔識,我只用來煲湯,切片炒肉片。

    回覆刪除
  7. 我都種過長出成身剌像仙人掌的合掌瓜,但我用來種的那個瓜本身皮光肉滑無剌架!!我估係天氣太熱影响。

    回覆刪除