2014年1月3日

埃及遊

Abu Simbel 神殿



方尖碑

今早在 Stella 姐個 blog留言,講起小兒小女話我点解每次都是帶他們去落後的地方,如越南,印度,埃及等地,他們好想去日本,但日本我己去過好多次,好啦下次遷就他們去日本.

講起埃及,又想起一位女團友,她講她前後去過埃及四次,話去咁多地方旅遊,都冇埃及咁好玩,我都認同,尼羅河遊船睇日落,風光如畫,紅海水清沙幼,藍天白雲,若果有機會我都想再去,她在稅局做高級職員,她告訴我老婆她還是雲英未嫁,陰公標梅己過,嫁杏無期,可惜我的朋友中多是有家室,想做媒人都冇機會啦.


Abu Simbel 神殿是拉美西施二世建做的,要自費每人150美元,根据年份估計,他很可能就是比摩西帶以色列人出埃及到應許之地的法老王,因為要建水霸,所以要把他的神殿從山下切割成一塊塊搬到山上.工程十分浩大,費用是聯合國捐助.


方尖碑全個埃及才得幾枝,以前比歐美爛仔搜掠一空,其中意大利攞得最多,但以法國巴黎協和廣場個枝最出名,好似木乃伊,大英博物館仲多個埃及.

11 則留言:

  1. 諗起埃及遊 ,我都很開心,值得一遊!在紅海浸水很難忘,可惜我不會游泳,否則可以一窺海底風光!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,埃及真係好玩,只不過我唔係好鍾意拍照,好多時忘記咗,所以冇乜照片,好似呢幾幅,求祈拍咪有得交差咯,我的女兒成日話我唔識影相。
      睇過以前亞苦的blog,有位小姐去新架坡四日,佢話影咗1300多幅相,我去印度7日才影咗66張,你話係咪失禮呢。

      刪除
    2. Stella 姐,昨天查過好似冇乜團去九州,只有東瀛遊的五天圑,三年前跟過東瀛遊的韓國四天圑,吃住都是麻麻地,可能不是豪華圑。
      近十幾年來去旅行都是跟團,因皃女細,自由行好難照顧,只有8年前去三藩市和洛杉磯是自由行,因為我朋友一定要我住在他家,否則不要去揾佢,咪焗住自由行,自由行有自由行的好處,不用趕鴨仔,可以慢慢週圍睇,鍾意幾點起床都得,跟團就是乜都有人安排安,唔使操心。
      在你處冇法留言,試咗十幾次,可能你人氣太旺啦。

      刪除
  2. Wai,
    我都是15多年前去過埃及; 那時好貴, 又比較辛苦..
    要坐火車那隻.. 不過真的好難忘..
    現在, 除了太商業化, 治安, 是最大問題 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪姐,我們一家是六年前去,亦要由開羅坐一晚火車去樂蜀,好多都要自費,神殿150美元,紅海50,都好貴.對的現在政治緊張,到處示威暴動,治安唔係幾好,少咗人去.
      我老媽是基督徒,去過埃及二次,西奈山和以色列,佢地叫聖地遊.

      刪除
  3. 聽落好似好吸引, 但現在治安成疑問, 好可惜呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 從你個度去近我好多,搭飛機都係幾粒鐘,若政治回復正常,咪去玩下咯,好多嘢睇和玩。

      刪除
  4. ng Wai,我去年四月埃及,在你的Blog可以重温我埃及之旅.

    回覆刪除
  5. Andrew 兄,很抱歉沒有即時回應,google冇通知,冇法啦唔使比錢。

    回覆刪除