2014年1月22日

有朋自遠方來

去年+月我朋友從美國洛杉磯來這裡玩時,我請他們在呢間酒家吃晚飯,我有post博文話揾笨的中餐,估唔到上個星期就摺埋.唉做生意要公道.


 

下個星期三即年廾九,有三位朋友,從香港來我這裡玩一個星期,其中一對夫妻,去年前年,大前年之前再之前亦有來這裡過年,都唔知點解呢對夫妻咁喜歡來這裡過年?我攞一天假去機場接他們,他們話行李太多喎,有幾本最新的週刊是送給我的.


世事就是如此巧合,上次朋友從美國來時,剛好我股票賺咗,請他們吃咗幾餐,他們話唔好意思,我話唔緊要,下次我去美國請番我就得啦,今次剛好有朋友從香港來,股票有些進賬,就算股票冇賺也要請他們啦.

5 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,Shu 兄,天主當然唔會鼓勵我去買股票啦,只不過我賺到錢,純粹是靠運氣,所以咪要多謝天主,唔通多謝番邦大鱷咩,番邦大鱷從來唔會憐憫弱者,而且股市只會淘汰弱者。

      刪除
  2. 唔緊要.橫店都係股市請客唧/
    有客至遠方來不亦樂乎

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱,我已預留吃飯的費用,唔係比番股市咪唔抵。

      刪除