2014年1月16日

唔合格的炒飯


店名冇記住




越式牛肉河



揚州炒飯,差 



上個星期日和我老婆去呢一間,在皇冠賭場二樓的越式餐館吃午飯,我叫的炒飯不夠熱,有些飯又一舊舊,我老婆叫我投訴,話要換過一碟,算啦我都唔係好鍾意投訴,投訴後厨師可能會扁咀.


而我的一位舊同事剛好相反,些少事就投訴,他告訴我之前在皇冠一樓吃牛扒,激到要投訴,原因他們四人,三個人的餐都到了,只有他等了半小時才到,他叫的一份牛扒要半生熟,而他一切開就見到太熟,叫部長來看,問部長這是半生熟嗎 medium rare ?部長話好的幫他換,點知再換的牛扒他一切開見唔到有血,最後要揾經理來,終於唔使比錢,但他的做法我唔認同,人家開餐館是小本經營.

7 則留言:

  1. 管他合不合格,先來一碟試試看,唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 粟姐,肯定你炒得仲靚,當時又不煩忙,色香味,色字行先,睇都唔合格,仲試乜?

      刪除
  2. 回覆
    1. Stella 姐,四年多前睇過壹週刊內陶傑的文章,欄名叫坐看雲起時,他說以前香港的廚師,炒二樣就知道得唔得,一是咕嚕肉,一是揚州炒飯。
      我個人感覺好的炒飯見到有油,吃時不油,飯一粒粒飽滿就最正。

      刪除
  3. 一向都說要用隔夜在泳箱裡的白飯去炒才夠爽,可是近年來香港有廚師說可以不用隔夜飯去炒也可以。
    有時自己都會炒碟飯吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,好嘢,炒飯最緊要炒得爽,絕對正確。

      刪除
  4. 做廚師居然炒到啲飯一嚿嚿,真係要打手板。

    回覆刪除