2014年1月10日

種南瓜

13/10/2013


18/12/2013


5/1/2014

10/1/2014


南瓜原產地是南美,因它的種子比較厚,先浸一晚清水後才播種,咁樣發芽會容易些,種南瓜雖要的地方大,因為它不斷向外爬,愈爬愈遠,葉又大又多,公花和乸花差不多同一時間開花,若果乸花附近見唔到有蜜蜂和螞蟻,最好就幫它們人工授粉.


南瓜都冇セ病毒侵襲,成長後又唔怕雀鳥啄食,因為皮厚,而且又可以儲藏多月.西餐多切粒加油鹽胡椒粉放在焗爐焗熟後用來做伴碟菜,也有用南瓜來打湯,味道都唔錯,我都鍾意..

10 則留言:

  1. 南瓜真係百搭煑湯炒餸糖水一樣掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我未試過用來煮糖水,只有拿來煮豬肉或者打南瓜湯。

      刪除
  2. 哎呀, 你寫到樣樣都好易種呀! 哈哈哈! 芬妮種就樣樣都營養不良啦! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你住的地方都冇冬天,四季變化不大,理論上是種植最好的地方,種得唔好最大原因可能是肥料不夠。

      刪除
  3. 在下無緣自己種瓜果、見到你喜歡種啥就種啥確實羨慕。未知要幾耐才能有收成呢?

    回覆刪除
  4. 域 sir,因為後花園太大,咪學人種下嘢咯,點知一種就種咗十幾廾年,仲變成咗一種習慣,其實好多果,瓜,菜自己邊度食得晒,多是送比人。
    南瓜由播種到收成,大約四個多月

    回覆刪除
  5. 我家姐住村屋,天台好正,叫她種瓜菜,總係話俾啲昆蟲甚麼咬爛,唔肯再種,真係嘥晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我妹亦是住材屋三樓連天台,但她只種幾盆花,冇種菜,佢話冇時間打理喎。

      刪除
  6. 南爪就易種好多,我見過山區的人種一種白色圓形的南瓜,把種子撒在地上不用理,任佢自由生長,只在瓜细小嫩時一摘一些煑來吃,等瓜滕任務完成乾枯後就去採收,佢地唔食老瓜肉的,只取瓜籽,製成小食,個瓜身一係掉左去,一係用來很猪雞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜有好多品種,最常見是黃色皮和青綠色皮個幾種,白色的我都未見過。

      刪除