2014年1月11日

souffle 法式梳乎厘

souffle

先將牛油蔒溶後加入麵粉再攪伴


加入牛奶,糖

煮完後如此 

把雞疍分開,蛋黃先加入



再加入芝士



疍白打到如棉花後一起再攪伴



 放入錫紙杯或瓷杯

焗爐預熱,185度焗16至18分鐘

做法式梳乎厘的方法如上,上次我去朋友做工的酒店,見到一位法國厨師正在做緊,我咪用手機拍下,可以做朱古力,雲喱拿等,方法都是大同小異,自己也可變化,亦可做醎的,也可加入南瓜,番薯,因為冇法律規定,只要自己鍾意加入セ都得,加合掌瓜亦可.

8 則留言:

  1. 好味:-P
    但整哩啲唔喺我個瓣,
    都喺睇下你搞算喇:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸兄,我都未整過梳乎厘,因為是法國出名的小食,咪貼出比大家參考下。

      刪除
  2. 睇就好易, 到芬妮自己整就一頭煙啦! :P

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Stella 姐,我見條法國佬打一陣停下,一陣又再打,大约幾分鐘。
      講真的,呢個梳乎厘不合格,芝士太多,奶太少,出爐時又不彈起,大把師奶網友做得靚過佢,好多人以為法國佬做廚師的西餐一定好,這個觀念是錯的,好似唐人廚師煮中餐一樣,亦有高低之分別,不過我唔敢說出來,怕他不高興,反正我只拍照。

      刪除
  4. 整西式食物同蛋糕,我阿女最鍾意。我只係食就得架啦。
    自己做的食物啲料梗係正架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,自己做的食得放,心,出外吃的味精多,合成添加劑亦不少,特別是大6,假嘢毒嘢太多。

      刪除