2014年2月18日

朋友自駕遊 2


成條公路開半小時車,都見唔到一部車


冇車,真係舒服咯











朋友前日返到香港,他把澳洲自駕遊的一些照片用 we chat 微信給我分享,我覺得用微信照片分享好過用what's app ,因照片可以一組,然後一張跟一張的睇,照片上黑框的一點點向左移.

他冇帶相機,只用手機拍,嗱,睇下呢位老兄的拍照技術,好不了我幾多,呢幾張可以叫做精選,他說澳洲自駕遊真係好享受,有時開半小時車都見唔到一部車.自由自在真舒服,返到香港開車過海底隧道時就想發火,冇法啦,地少人多.

4 則留言:

  1. 開半小時車都見唔到一部車,路又平坦,會不會令駕駛者容易打瞌睡?!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,極有可能,好多交通意外都是打瞌睡引起,所以澳洲公路有警告標語 take a nap could save your life 小睡片刻可保存你的生命。

      刪除
  2. 講起自架遊、有次我由風葉國住花旗、一條大直路、機乎可以鎖定個軚盤、開始時係幾過引、但幾粒鐘後就驚驚哋、因為眼瞓就大件事喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir ,我部車有巡航,不過我好少用,因為如你所說瞌眼瞓就大劑。

      刪除