2014年2月6日

不合格的磨菇汁 mushroom sauce

舞獅表演


賭場內的餐廳





mushroom sauce

尋晚朋友約我到皇冠賭埸吃晚飯,他說有舞獅表演和抽獎,仲和有十元籌碼利是一封,不過我冇資格抽獎和攞利是,因為我不是會員,係人填份表都可以做會員,可惜他抽不到獎.

看完後便到呢間margo's 鋸扒.我叫的 scotch牛扒跟 mushroom sauce,牛扒重量大概是120 gr. 24澳元 ,扒還算不錯,夠嫩,不過呢個 mushroom sauce真係差,顏色既不好,味道亦不好.我第一次見如此差的 sauce.當然唔能夠同我見過的星級廚師做法相比,但也不能如此差,得閒我會教大家做一個 mushroom sauce,好牛扒配差的汁,眞是浪費.


4 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,我都唔知自己幾時叫做正式得閒,日日都好Y。
      我又有二位朋友明天到,最遅後天就到。

      刪除
  2. 對呀、靚扒配靚汁才夠完美。謝謝分享。

    回覆刪除