2014年2月21日

越南餐廳

餐廳叫做二娘


二娘就是呢二位

 生意不錯




越式炒飯


 雜會炒麵

越式牛枊粒炒飯


呢間越南餐廳在我家附近,開車五分鐘就到,以前亦是餐廳,不過執咗笠,後來呢二位越南姑娘頂回來做,點知時來運轉,生意愈做愈旺,而且好多時仲要等位,她們一個星期有二/三晚現場演唱助興,有時唱越南歌,有時又唱聖詩,因她們是基督徒,其中彈結他個位姑娘我認識她,我跟她說,我把你的相和餐廳食物放在我的博好不好?她問我的博多不多人瀏覽?我說唔收你錢,免費啦,平均每搏文大約90多人次瀏覽,對我來說是很多.

又到週末,祝大家週末愉快.

14 則留言:

  1. 哈哈!越南菜多人like
    我就喺其一
    澳洲人都似乎幾like喎
    我個blog仲少有睇,寫都只喺為興趣~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 路霸兄,曾看過你的網誌,感覺真是圖文並茂,照片拍得很美,編輯得十分好。
      可惜沒有存起貴址,因此難以常到。

      刪除
  2. Stella 姐,呢度有些出名的食評博客,廣告商會分錢比他們,因為澳洲好多鬼佬鬼婆,都是睇食評揾食,食評可影響生意。
    去年有位食評家在雪梨一意大利餐廳吃晚餐,他等咗好耐才有得吃,一氣之下在他的食評寫出,餐廳老闆回應他,想快不如去墨記,他又反駁,駁來駁去,最後更閙上法庭,二條友都唔化,益咗律師。

    回覆刪除
  3. 霸兄,墨爾本的越南菜都算唔錯喎。
    你實在太客氣,你的博圖文並茂,所以人氣旺盛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!多謝抬舉
      我個blog人氣點會旺呀!
      睇下有幾多留言就知喇:-)

      刪除
    2. 霸兄,多人瀏覽同多留言有乜用?又不是有錢分,只不過心理上的感覺,
      以前有好多財經博客,以為是股神,招惹大量閒人,預測失準後,垃圾留言狂鬧仲頭痛啦。

      刪除
  4. 回覆
    1. Candy 姐,呢度有些酒莊攪西班牙美食午餐時,都有現場跳flamingo 和唱歌助慶

      刪除
  5. 回覆
    1. 潮兄,可能會有些関係,一般唔知佢地幾時唱,冇規定日子,有時去到見到佢地都唔唱,要睇佢地心情。

      刪除
  6. 在餐廳裡飲食而有音樂或者歌曲助興,真是雙重享受!
    如果食物有水準而不差,亦不貴到飛起,那麼,不客似雲來都幾難。

    回覆刪除
  7. 阿姨,呢間做街坊生意,價錢不貴,味道尚可,所以生意愈來愈好。

    回覆刪除