2014年2月4日

有朋自遠方來

朋友比我的利是



朋友送比小兒小女的周大福一両庄金粒.







都唔知有冇攪錯?他們走之前的一天晚上,在我家吃晚飯,吃完話借電腦 check email  ,我們傾談到很晚,我才送他們回酒店,第二天早上我到酒店,送他們到機場,快到入閘口時,他跟我說有一封利是給我,二件小禮物給我兒女,放在客廳電腦的老鼠對上的位置,叫我返家時攞出嚟睇下.


我都唔知點講,他們雖然有錢過我好多,但如此做法,我不喜歡,帶他們去玩,請他們吃幾餐算甚么呢?大家都相識幾十年,為何如此做呢?

4 則留言:

  1. 這些叫"無以為報"呀! 可以理解為"很想送禮物給你們, 但不知你們喜歡甚麼"。夠貴重, 代表心意夠。連金都預備好, 即是說早在出發前就想到送禮了。送錢夠實惠嘛!

    芬妮的朋友不當有, 但每個來到, 都會買一大堆吃的給我們。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實他們遠道而來玩幾天,我請他們吃飯是好認該。雖然每年都來,既然是幾十年朋友,又何必送錢送金,佢地咁做令我有些唔開心。

      刪除
  2. 有時人太過客氣確實是嚇人的。不過畢竟是好朋友一番心意、就留作紀念吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,我張個封利是,前二日請幾位朋友鋸扒鋸晒啦。

      刪除