2014年2月12日

晚餐

餐館叫 NUEVO 37

頭盤      12小時慢火焗豬腩肉配越南香草沙律

焗新西蘭三文魚柳

 安格斯牛扒配三椒汁 





糕 



可遠眺皇冠賭場

尋晚請朋友鋸扒,呢間西班牙餐館,幾個月前我一家人來過,貪地方濶大,枱與枱之間空位多,食物都不錯.

他們今天早上返家了,感覺有些少失落,唉最快都要明年九月才會再見面,因我明年九月才會回香港.

6 則留言:

  1. 很快就到三月啦、最緊要把握當下開開心心吖嘛!繼續happy呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域 Sir,仲有成年呀,對的,做人要樂觀開心

      刪除
  2. 焗豬腩肉個塊皮脆嗎?好像好吸引咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,我冇吃呀,他們夫妻和我老婆都有吃,因為我的膽固醇超標太多,加上少運動,所以要戒口,據他們説個豬腩肉好好吃,我想因為慢火焗12小時,都唔知係咪焗12小時咁耐?油都焗哂出來,皮不是脆是淋的。

      刪除
  3. 用一年時間去想想到時回港要做甚麼囉! 芬妮都有一張表, 叫回港清單。又要購物, 又要探人, 又要帶仔仔四圍去呀! 可是遲遲都未用得着! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平均一年多些就返香港一次,最主要是探我老媽,其次又跟旅行團去玩幾日,感覺每次時間都不夠。

      刪除