2014年2月25日

煙肉蘇皮南瓜湯

朋友送的小南瓜


切小塊加洋葱油鹽,胡椒粉,放在焗爐大約焗 15分鐘

加薯仔雞肉,





煙肉炒香後加入

 加上蘇皮放入預先加熱的焗爐,200度焗10-12分

煙肉蘇皮南瓜湯,因小女喜歡煙肉,所以我咪加煙肉,小兒喜歡帶子,咪加帶子,若你喜歡海鮮,可以加海鮮,喜歡龍虾鮑魚咪加龍蝦鮑魚咯,任隨尊便,方法如上,不是我自己創做出來的,是我睇個位星級意大利厨師的做法,至於蘇皮,香港百佳惠康都有現成的賣,也可以自家做,不過花太多時間,

8 則留言:

  1. 回覆
    1. Stella 姐,只不過見到他的做法有些特別,咪記住咯,以前睇過網友做法是南瓜不焗就做,味道差些。

      刪除
  2. wai兄、呢個湯咁“正”即使花點時間都值得啦!在下也唔執輸、一於有樣學樣試一試先喇!謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,我都鍾意飲煙肉南瓜蘇皮湯,好味湯好幼滑,但他們做的是把煙肉切成好細粒。
      雪梨有一間中國人䦕的西餐廳就以帶子南瓜蘇皮湯,在中文翡翠台的電視節目教家庭觀眾做,不過南瓜都是冇焗就放水煮,又冇雞肉做湯底,算差些少,若果他们有睇我博的做法,味道肯定會更好。

      刪除
  3. 光喝這個湯就夠飽了! 功夫多少少都唔怕啦! Yummy :P

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Peter哥,蔡生邊度會睇我呢個爛鬼博呢!佢老兄只識潮州菜,西餐好不了我多少。

      刪除