2014年2月9日

朋友自駕遊 1


朋友在 Queensland  Brisbane 租的棍波車


好開心今天到達我家門口啦

朋友夫妻二人,年初一從香港出發,先到新架坡再到 Brisbane 布理斯本,租咗一部韓國棍波車一個星期,他告訴我不另外租用 GPS衛星導航,因每天要多付8澳元,只用 Iphone 手機的導航,而且又不租日本仔的自動波車,租韓國棍波單門車仔,每天又便宜二十多澳元.他們沿途先經Gold coast 黄金海岸, Hunter vally 獵人谷到雪梨然後到墨爾本,再經 great ocean road大海洋路到 Adelaide阿德雷德,每個地方停留一至二天,好玩就停多一天,我同佢講好彩佢地唔係去新西蘭自駕遊,否則我有些担心,因有一港人新春新西蘭南島自駕遊,發生汽車墮橋落海的交通意外,真係惨,魂斷異鄉.


呢條路線好多人喜愛走,因沿途有好多好靚的海岸線和海灘,酒庄,黃金海岸有幾個樂園,雪梨,墨爾本,南澳各有特色,不過呢條線我冇走過,我十多年前只開車走過大海洋路,自此之後己經冇開咁耐的長途車了,我都好佩服他,如此好的精神體力,我和他大家都未結婚前,一同去過幾次旅行,有一次從東京開車去神户,想一想原來已是三十年前的事了,冇法啦,歲月不饒人.

12 則留言:

  1. 冇法啦,歲月不饒人. 幸好你們都嘗試,沒有遺憾!我沒有駕駛這份能力很羡慕呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 姐,澳洲的公路好行,沿途有地方休息和飲食,只要不太趕,輕鬆自駕遊,確實是好的享受。周不時有70多歲的鬼佬花個多月的時間全國遊。

      刪除
  2. 自駕遊樂得逍遙,可真是很考體力!個人連乘搭長途機也感覺不耐煩,祇合在電視下坐遊。
    當然,能夠遊萬里路才是一流喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我都有十多年冇長途自駕遊,因冇時間,若果時間足夠,開三幾小時又休息下,嘆下咖啡,住一至二天,然後又再開,咁樣就是享受。
      他們都比較趕,若果照他們的行程,三個星期會舒服好多,換埋自動波的日本仔車就更妙。
      對,我依家都好怕坐長途機。

      刪除
  3. ng Wai,自駕遊是賞心樂事,喜歡的地方就多停留幾天.

    回覆刪除
  4. 德哥,若果時間充足,自駕遊是好選擇,若不夠的話,趕來趕去仲辛苦。

    回覆刪除
  5. 自駕遊好玩啊! 我連一個加州都未行哂! 依家有了GPS導航更方便喇! 你哋好叻啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy 姐,我在三藩市揸個幾次車,馬路幾好行,用慣右軚變左軚有些少不方便,而且馬路中間貼邊的個行缐叫Car pool ,即一個人開車是不能使用呢條行車線,墨爾本的Eastern freeway 都是一樣。

      刪除
  6. 巧願我的老伴身體健健康康 ! 繼續伴咪走更遠更多的路.........
    祝福大家都情人節和元宵節; 幸福快樂 ! ღ ℒ ℴ ν ℯ ღ

    回覆刪除
  7. 自駕遊一切由自己話事、總之就係正嘅!

    回覆刪除
  8. 域Sir,對的,自駕遊自己喜歡去邊就去邊。

    回覆刪除