2014年2月3日

風生水起


風生水起

撈風生水起的汁醬,我想是用芥辣,花生醬,糖,醬油混合

發財元蹄
 

 

蜜汁和牛粒

紅運炸子雞

清蒸鮑魚仔


黄金蝦球 


年初一晚上朋友話想吃中餐,好的中餐都爆滿,只好去呢間,餐館的老細我認識,因常去飲茶,飲咗己有十多年,星期六,日都要等位,因點心算不錯.


晚飯還是第二次,對上一次差不多十年前,朋友都異口同聲話,味道算合格,但份量真係大少,睇黄金蝦球,同菜遠魚柳就知,魚柳得個幾片,蝦又得個幾隻,難怪晚飯冇乜人.朋友叫我同老細講,價錢不便宜,點解份量如此少?講セ呢?我估佢地晚飯要虧本,又冇婚宴酒席,只靠茶市補貼.


第一味冷盤叫風生水起,用三文魚切條加醬撈,朋友取好意頭喎,我都一樣祝大家風生水起.


8 則留言:

  1. 看來菜式不錯,就是輕量點........我也祝你撈到風生水起!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu 兄,你是中菜大廚,講不錯就是不錯了。

      刪除
  2. 撈起!撈起!祝你撈股票撈到風生水起!

    回覆刪除
  3. Stella 姐,唉想炒股炒到風生水起,睇怕都唔使想啦,今時今日港股大6化,假嘢多一不小心就中袱,不過也要說聲多謝你。

    回覆刪除
  4. 美味佳餚 令人唾涎.
    但又驚肥濟呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. Pan 兄,呢 d 怎能算是佳餚呢?只不過是新鮮些,香港的廚師烹調功夫才夠班。

      刪除
  5. 少吃多滋味呀! 芬妮這邊就只得看, 因為實在沒有像樣的餐館......
    祝馬年風生水起呀! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過亞苦blog 友介紹過南非約翰尼斯堡的中餐,味道都不錯喎。
      亦祝你一家平安愉快,生意興隆。

      刪除